Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2007

WHY WORRY?


Για όταν ο... θάνατος ..... χτυπήσει την πόρτα.
(Aς κουνηθούμε από τη θέση μας για καλό και για κακό...)

YOU ARE EITHER SUCCESSFUL OR YOU ARE NOT SUCCESSFUL

IF YOU ARE SUCCESSFUL
YOU HAVE NOTHING TO WORRY ABOUT.

YOU EITHER IN GOOD HEALTH
OR YOU ARE ILL

IF YOU ARE IN GOOD HEALTH YOU HAVE NOTHING TO WORRY ABOUT.

YOU HAVE EITHER TO GET WELL OR YOU ARE GOING TO DIE....

IF YOU ARE GOING TO DIE, YOU HAVE TWO THINGS TO WORRY ABOUT.

YOU ARE GOING TO HEAVEN OR YOU ARE GOING TO THE OTHER PLACE.

IF YOU ARE GOING TO HEAVEN, YOU HAVE NOTHING TO WORRY ABOUT.

IF YOU ARE GOING TO THE OTHER PLACE.... YOU WILL BE SO BUSY SHAKING HANDS WITH OLD FRIENDS THAT YOU WILL NOT HAVE TIME TO WORRY......

SO WHY WORRY????

(Αφορμή για το σημερινό post στάθηκε το χθεσινό της romeo-juliett.blogspot.gr (HΛΙΑΧΤΙΔA)

20 σχόλια:

Αρί-μαρί είπε...

χιχι...
Πλάκα έχει εκ πρώτης όψεως, αλλά μετά μελαγχόλησα...
Λες?

Φύρδην-μίγδην είπε...

΄Οχι καμάρι μου, ζούμε την κάθε μέρα με αισιοδοξία, χαμόγελο και θετικές σκέψεις. Δεν αναλωνόμαστε σε πεζότητες. Κοίτα, ο ήλιος λάμπει πάλι σήμερα. Πάρε την οικογένεια, άφησε το μηχάνημα "του 'ξαποδού" και να χαρείτε τη φύση. Ο καιρός περνάει......

Ναυαγός είπε...

worry only for the places that you haven't been, for the scents that you haven't smell, for the music that you haven't heard...

Φύρδην-μίγδην είπε...

Ναυαγέ μου, θαυμάσιο!
Λοιπόν, θα το τρέξω.....
:-)

Αρί-μαρί είπε...

Ο ήλιος λάμπει?
Πούντονα καλέ???
Εγώ έχω κάτσει πάνω απο την μπουγάδα σαν τον γύπα μην μου πιάσει βροχή...χιχι

Φύρδην-μίγδην είπε...

:-(
΄Οπως και να 'χει, γλαρίσιες αγκαλιές

Αρί-μαρί είπε...

Και σοκολατένιες αγκαλιές επίσης γλαρένια μου!!!!

Shades είπε...

Και μια αγκαλιά από μένα κυρίες μου.

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Kι από μένα, κι από μένα! Μου άρεσε το post, με διασκέδασε, με προβλημάτισε... Αλλά τελικά δίκιο έχεις καλή μου, ας είμαστε αισιόδοξοι, καλόκαρδοι & ας χαμογελάμε αγκαλιά με τους αγαπημένους μας! Αυτά μένουν, αυτά μετράνε!
Φιλιά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αφού τακτοποίησα τα μικροπροβλήματα που με απασχόλησαν (κλειδαράδες και δε συμμαζεύεται), όλη τη χθεσινή ημέρα να ευχαριστήσω:
@ sershades, ευπρόσδεκτη η προσφορά σου, είσαι ευγενής!
καλολσωρίσω:
@ ηλιαχτίδα, μεγάλη η τιμή της επισκεψής σου και περιμένω την Κυριακή το άλλο θέμα, το δαπανηρότατο αλλά χαρούμενο και ρομαντικό -ΓΑΜΟΣ

aniaris είπε...

αισιόδοξο και ψύχραιμο με μια πρώτη ματιά.

Αλεξάνδρα είπε...

Ωραίο το postάκι. Για να μην ξεχνιόμαστε ε!!!

Μαρινα ..... είπε...

γλαρένια μου....
χαμογελο ζωγραφιστηκε στα χειλη διαβάζοντας το...
ισως έτσι πρεπει....
ετσι πρεπει χωρις ¨"ισως"

μνημη χαμογελων....
αυτο ειναι...

φιλι ....ηλιου φωτεινου καλοκαιριου...
φιλι .....στον γλάρο σου
φιλι φιλι....

Ηλιας....Just me! είπε...

Δηλαδή μια ζωή διλλήματα; Αυτό είναι πολύ κουραστικό βρε γλαρένια μου... Αλλά από την άλλη, έτσι δεν θα είναι ποτέ μονότονη η ζωή σου! :D Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

aniaris μου,
Καλώς ήρθες!

adiple μου

μαρίνα μου...έμπυρή μου γνώση,

ηλία μου...just me,

Τούτο το μπλογκ δε μπορώ (ή δεν ξέρω να το δουλέψω) γιατί κλείδωσε, κατά ένα περίεργο λόγο το e-mail του.
Βρίσκομαι μόνιμα στο aspastosblogspotcom.blogspot.com

λί σε όλους και καθέναν ξεχωριστά

Γλαρένιες αγκαλιές

Haris είπε...

Dont worry, be happy!!!!!!!!
:)))))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

haris,
:-)))

Γλαρένιες αγκαλιές

Άσπρο στο Μαύρο είπε...

Μήπως τα λόγια του Καζαντζάκη:
"Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι ελεύθερος",
πρέπει να τα θυμώμαστε περισσότερο για να μη τρομάζουν οι άνθρωποι με την ιδέα του θανάτου;

Καλές γιορτές!

Ανώνυμος είπε...

ωραιο!

μου θυμισε ενα αλλο που ξεκιναγε ως εξης: υπαρχουν δυο πιθανοτητες στη ζωη, η να γεννηθεις αγoρι η να γεννηθεις κοριτσι..................................
και μετα απο ενα αναλογο κατεβατο που ανεφερε 'η ετσι η αλλιως', εκλεινε με ενα τελος πολυ ΣΝΤΟΥΜΠΠΠ!!!

φιλια πολλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα. Έμαθα ότι είχες προβλήματα με το blog σου, δεν μπορούσες να μπεις. Επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα αν αληθεύει για πες τι έκανες για να ξανανοίξει.